2008. február 6., szerda

Csak a Tiéd

Tisztíts Uram a gonosztól,
Az élet minden zajától,
A világ kevélységétõl,
Minden hamis bölcsességtõl.

Tedd a szívem értõvé,
Tisztává és egyszerüvé,
Fogadhassam be a csodát,
Szentlelkednek ajándékát.

Add meg Uram nekem,
Hogy a szemem Tiéd legyen,
Csodás dolgaidat lássam,
Értelmemmel fel is fogjam.

Add meg Uram nekem,
Hogy a szájam Tiéd legyen,
Mindenkor hirdethesselek,
Szüntelenül dicsérjelek.

Add meg Uram nekem,
Hogy a fülem Tiéd legyen,
Halljam suttogó hívásod,
Veled élve minden napot.

Add meg Uram nekem,
Hogy a lelkem Tiéd legyen,
Ne éljek már önmagamnak,
Csakis Téged szolgáljalak.

Téged dicsõítsen lényem,
Kegyelmedet adtad nékem,
Irgalamat találtam nálad,
Én nyomorúlt és elszáradt.

Nem veted meg a venyigét,
Haszontalan üszkös, gyengét,
Uram, miként áldozhatok?
Megcselekszem akaratod!


1 megjegyzés: